Πρόταση για εφαρμογή αυστηρότερων κανόνων όσον αφορά τα προϊόντα που θα φέρουν την ετικέτα «Made in Germany», κατέθεσε ο Ευρωπαίος επίτροπος, Αλγίρδας Σεμέτα, η οποία, εάν υιοθετηθεί, αναμένεται να πλήξει τις εξαγωγές της Γερμανίας.
Ο Ευρωπαίος επίτροπος για θέματα φορολογίας, τελωνειακής ένωσης, και καταπολέμησης της απάτης, ζητά την ετικέτα αυτή να φέρουν μόνον τα προϊόντα των οποίων το 45% της αξίας προέρχεται από τη Γερμανία, προκαλώντας την οργή των βιομηχανικών κύκλων της χώρας...
Made in Germany?
http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=12336&subid=2&pubid=112803243
Πρόταση για εφαρμογή αυστηρότερων κανόνων όσον αφορά τα προϊόντα που θα φέρουν την ετικέτα «Made in Germany», κατέθεσε ο Ευρωπαίος επίτροπος, Αλγίρδας Σεμέτα, η οποία, εάν υιοθετηθεί, αναμένεται να πλήξει τις εξαγωγές της Γερμανίας.
Ο Ευρωπαίος επίτροπος για θέματα φορολογίας, τελωνειακής ένωσης, και καταπολέμησης της απάτης, ζητά την ετικέτα αυτή να φέρουν μόνον τα προϊόντα των οποίων το 45% της αξίας προέρχεται από τη Γερμανία, προκαλώντας την οργή των βιομηχανικών κύκλων της χώρας.
Σύμφωνα με τον ισχύοντα νόμο, την ετικέτα «Made in Germany» φέρουν προϊόντα που μπορεί να έχουν κατασκευαστεί σχεδόν εξ' ολοκλήρου εκτός Γερμανίας
http://www.spiegel.de/international/business/0,1518,809300,00.html
Whether it's attached to a car, a dish washer or a pepper grinder, the "Made in Germany" label is key to selling products made in the country.
But if the European Union has its way, goods carrying the tag will soon have to comply with higher standards, much to the consternation of German industry representatives.
EU Commissioner Algirdas Semeta plans to restrict the sought-after "Made in Germany" label to products where at least 45 percent of the value content comes from Germany.
Until now, EU rules defined the country of origin as the place where "the last substantial, economically justified processing" took place.
Under that rule, products tagged "Made in Germany" today can be almost completely produced abroad but given their finishing touches in a German factory.
Brüssel. "Made in Germany" ist zwar nicht als Gütesiegel anerkannt, kommt diesem - zumindest nach Meinung der Industrie - aber gleich. Nun ist ein Streit um die Zukunft dieser Ursprungsbezeichnung entbrannt. Hans Heinrich Driftmann, Präsident des Deutschen Industrie- und Handelskammertages (DIHK), schlug Alarm: Künftig dürften nur noch jene Produkte die begehrte Aufschrift tragen, die zu mindestens 45 Prozent aus deutschen Wertstoffen bestehen, warnte er. Brüssel plane eine entsprechende Änderung der Produktkennzeichnung. Eine Katastrophe beispielsweise für die Autobauer oder Elektronikhersteller, die viele Bestandteile ihrer Güter auch aus anderen Ländern liefern lassen.